Livet som Ekring

Stort och smått om allt och ingenting

Min kropp är gjord för dagtid, att kliva upp 05:16 och jobba till 14:00 funkar alldeles utmärkt! Idag har jag lämnat blod, klippt mej, kokat rotmos och värmlandskorv, tränat, ätit, duschat och 20:30 slog jag ner rumpan i soffan… Så vill jag ha det varje dag!
Före ett pass är det viktigt med uppladdningen;
en banan, en dl havregryn och två dl mjölk. Mixa och svep!

20130904-210735.jpg
En bra grund före träning, snabba kolhydrater ger energi, bananen mättar och mjölken är naturens egna proteinbomb!
Skulle vilja bosätta mej i mina nya träningsbrallor för alltid! Sååå sköna!

20130904-211053.jpg
Efter träning, om det dröjer länge till middag (mer än 20 min) sveper jag en Gainomax eller ett glas mjölk när jag kommer hem. Gainomax innehåller rätt mycket socker men det skiter jag i, det har jag förbränt redan på vägen ner till i magen…
Oftast förbereder jag maten innan så det bara ska kokas/gratineras under tiden jag duschar. Är jäkligt vass på logistiken, att få ihop det kring träning och mat.

Imorgon ska jag köra Cirkelfys och efter det blir sushi! Längtar redan, vilken belöning!

Natti-natti

No Comments :(

Comments are closed.